بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دستیار امیرخان،همکار کی‌روش میشود!؟

http://upload7.ir/imgs/2014-03/84488483093316323653.jpg

استقلال فدای منافع تیم ملی!
پس از جدایی ناگهانی امید نمازی از کادرفنی تیم ملی فوتبال گمانه زنی های زیادی در خصوص انتخاب دستیار ایرانی برای کی‌روش مطرح شده است.
اسم های مختلفی در روزهای گذشته مطرح شده اما جدی ترین گزینه برای حضور روی نیمکت تیم ملی و دستیاری کی‌روش کسی نیست جیز مجید صالح.
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت:صالح یکی از گزینه های کی‌روش است اما گزینه های دیگری هم هستند و این خود کی‌روش است که در این خصوص تصمیم نهایی را می گیرد و او خودش نفر نهایی را اعلام می‌کند.
گفتنی است که در همان روزهای ابتدایی حضور کی‌روش در فوتبال ایران و به هنگام انتخاب دستیار ایرانی نام صالح مطرح بود و حتی قرار بر این بود که وی دستیار کی‌روش باشد اما در تصمیمی غیره منتظره از امید نمازی به عنوان دستیار وی خبر داده شد.
پس خود استقلال چه میشود!
استقلال را امسال و حتی فصل قبل بدجوری قربانی منافع تیم ملی کردند!
بازیکنانش را دیر به تمرینات ابتدای فصل فرستادند،برای هر اردوی تیمی بین 10 تا 15 روز بازیکنان اصلی استقلال را از تمرینات تیمی جدا کردند و بعد خسته کوفته به تیم برگرداندند!
حالا با مطرح کردن نام مجید صالح به عنوان دستیار کروش در جام جهانی هم تمرکز این مربی را در چنین دوران بحرانی و شرایط سخت استقلال بهم می ریزند و هم بعد از مدتی به استقلال و امیر قلعه نویی انگ عدم حمایت از تیم ملی و تامل دو طرفه را می زنن!
آقای کروش و اجنبی پرستان محترم؛استقلال و امیر قلعه نویی سنتی هستند که اینگونه بازیکنان و مربیان مختلف را آماده می کنند و بعد از به اوج رساندن تقدیم تیم ملی کشورمان می کنند.
پس لطفا کمی هم با این تیم و مربی موفقش مدارا کنید .اگر کمکی و حمایتی انجام نمی دهید لااقل فقط مدارا کنید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 12 / 1392برچسب:تیم ملی,استقلال,مجید صالح,کروش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com